Brother DCP-385C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-385C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

seyyed 31-12-2009
Geschreven voor: Brother DCP-385C

Ik heb deze printer voor een paar maanden. Hij werkt prima een, vooral, qua bediening is gemakkelijk te bedienen, met name, omdat via zowel de computer en een kleur display werkt. Ik moet ook bijzeggen dat ik nog geen foto daarmee afgedrukt heb. Dus wat ik zeg geldt alleen voor gewone teksten waarin ook, bijvoorbeeld, kleurige foto's staan. Er zijn toch opmerkingen:

1- De printer moet altijd aan de lichtnet aangesloten staan zodat de automatische reiniginscyclus kan plaats vinden. Dit gebeurt één keer per twee of drie dagen en verbruikt inkt, soms iets en soms, naar mijn gevoel,meer dan iets. Het punt is dat als je de printer niet gebruikt, verbruikt de printer in elk geval inkt. Dus, afhankelijke van de persoonlijke gebruik, raakt de inkt sneller dan verwacht op. Dus, diegene die heel weinig gebruik maken van hun printers, zouden het beter kunnen kiezen voor, bijvoorbeeld,een ezerprinter .
2- Hoewel het mogelijk is om met deze printer ook andere formaten,zoals een envelop, te printen, maar het niet handig is want moet je dan eerst de A4 papieren afhalen en dan een envelop te laten printen.